POZNAJ NAS NA NOWO! TYLKO TERAZ ZNIŻKA -15% Z KODEM: LOVIS

Szukaj

ZWROTY I WYMIANY

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki oraz nie składaniu biustonoszy na pół aby nie zostały zdeformowane miseczki. Prawo wymiany bądź zwrotu dotyczy tylko Towaru lub Towarów będących w niezmienionym stanie. W tym celu można wykorzystać kartonik pocztowy bądź kopertę bąbelkową w którym wysyłamy zamówienia. Prosimy pamiętać o ograniczonej odpowiedzialności Poczty Polskiej za zgubienie przesyłki. 

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma możliwość w ciągu 14 dni na zwrot towaru. Aby skuteczenie odstąpić od umowy należy

  •  Wypełnij potrzebne oświadczenie - wzór jest dostępny TUTAJ 
     i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem, oraz opakowaniem
  • Zwróć zakupiony u nas produkt. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę, jeżeli były dołączone
  • Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres:

    The Lovis
    VS-
    Wioletta Szeląg
    Al. Waszyngtona 67/5
    04-074 Warszawa


Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. Sprzedawca gwarantuje całkowity zwrot ceny Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

W przypadku Kupujących niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową, odstąpienie od umowy w powyższym zakresie jest całkowicie wyłączone – prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.

WYMIANY

W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny, w pierwszej kolejności konieczne będzie jego zwrócenie w terminiedo 14 dni- liczonym od dnia otrzymania Produktu, z załączonym formularzem wymiany , który jest dostępny TUTAJ 

Zwroty oraz wymiany prosimy przesyłać na adres:

The Lovis
Wioletta Szeląg
Al. Waszyngtona 67/5
04-074 Warszawa

W przypadku Kupujących niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową, odstąpienie od umowy w powyższym zakresie jest całkowicie wyłączone – prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamowany towar należy wysłać na adres: 
Salon The Lovis 
al.Waszyngtona 67/5
04-074 Warszawa 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
W celu zgłoszenia niezgodności towaru z umową możesz skorzystać z gotowego wzoru formularzu reklamacji, który znajdziesz tutaj. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności w jakich powstały domniemane wady oraz datę stwierdzenia wad.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt